♥i promise that it's not your fault

you showed him all the best of you, but i'm afraid your best wasn't good enough,
and no, he never wanted you, at least not the way you wanted yourself to be loved..
and you feel like you were a mistake, he's not worth all those tears that won't go away..
i wish you could see that, still you try to impress him but he never will listen

godmorgon! igår gick skolan as snabbt, kan varit för vi bara hade frisör och för att jag kom nästan 2h försent.. vi gjorde iaf inpackning på varandra & permanentade pytte lite., efter skolan åkte jag hem t norra åsum en snabb runda sen tog jag bussen hem t lönsboda klockan kvart i 4,. när jag kom hem åt jag & sen tittade jag på hsm med vilma och milton och sen sov jag, helt sjukt trött.. sen väckte pappa mig typ tjugo i 9 & då duschade jag sen tittade vi på ngn film lite sen sov jag igen hehe, imorse vaknade lite i 5 imorse.. nu ska jag titta på one tree hill lite innan jag går t bussen tro jag  (:
slutar klockan två idag och har alla sega lektioner -.- heeeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0