♥ if you ask for god to help you, it means you trust his ability, if he doesn't help you yet, it means he trusts yours.

hade bara bowling idag :D fick sluta efteråt, typ klockan kvart i 12, & då gick jag noemi ellie hanna & isabelle in t stan & åt kebabtallrik, fett-gott :) haha fast bowlingen gick åt helvete först.. fick 4 poäng på hela första omgången ;s lagom pinsamt.. men i slutet var jag sjukt duktig :D hehe.. när jag kom  hem va marie hemma hos oss & fikade vi sen kom amelia, och snackade vi lite sen åkte hon & då tittade jag på oc och nu ska jag städa tror jag ;) ciaaoo!
noemi hade 33or i skorna idag, heelt sick.. lustigt att hon ens kan ha balans ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0