♥ta väl hand om honom, han förtjänar det..

somnade 3 inatt & vaknade 4 igen så då gav jag upp och  gick upp & gjorde vid mig, hehe,. sen tittade jag på mean girls sen klockan 6 ungefär gick jag till bussen.. kom till stan halv 8 & då åkte jag hem till mammi och tog min data, kamera osv sen åkte jag till sjukhuset och vart där typ 8;15-9;30 och tittade på bruuur & träffade mamma sen drog jag till skolan, hade engelska & matte.. efter skolan gick jag och isabelle till frisörtjänst sen tog jag bussen hem (: äntligen hemma  och ätit och allt -.- helt död nu :p men somnar jag nu lär jag inte kunna sova inatt heller..

Kommentarer
Postat av: Lina L

Grattis Mathilda till en sån söt brolla<3

Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra i stan, bra att du är i L-boda då o då och andas friskluft:)

Hälsa mamma o A.

God Jul kramar Lina

2011-12-19 @ 21:08:07
Postat av: till lina

tack lina! :) ja allt är bra! :) haha precis, :D ska jag göra! god jul, kram..

2011-12-20 @ 00:31:37
URL: http://mmaathildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0