♥ 1 februari

hej bloggen! jag & amilia kom överens om att vi skulle börja blogga igen den 1 februari & det är de ju nu minsann! saknar hennes blogg, känns som det knappt finns något att läsa nu när hon inte har bloggat.. men jag tänkte iaf att jag skulle börja med att skriva en liten "sammanfattning" av 2011,  är ju trotsallt ett nytt år nu! :) och än så länge har 2012 varit kanon! (: men iaf gott nytt år, en månad försent men bättre sent än aldrig, right?
2 0 1 1 .
januari:
hände det inte så mycket i januari, lekte i snön & umgicks med amilia & chillade ♥

februari:
det var sista terminen på grundskolan & vi hade as mycket som skulle vara klart så pluggade en massa -.-
haha sen vart jag ju tuff & var på lilla granada också ;) UUUH

mars:
jävla bra månad detdär! åkte till thailand, så sjukt gött att komma bort från allt med skolan ett tag!


april:

i april hände inget speciellt heller, chillade & hängde på granada/balders & lekte tuff..

maj:
tog spexfoton & umgicks rättså mycket med klassen..  9L ♥♥!

grillade även i ♥-sjön m girlsen, ♥ -amilia, för hon var sjuk..

fina juliet tog ju konfirmationen också ♥

juni:
campade i simrishamn med familj & bästis..♥

satt i blondt löshår..

slutade 9an..

var på sweden rock en dag sen åkte jag och amilia till malta på språkresa och träffade grymt bra människor.,

juli:
åkte hem från 3 sjukt bra veckor i malta och drog till gotland!

åkte från gotland till smögen och var där med min familj & finaste kusins!

augusti:
var på liseberg

färgade håret brunt..

hängde med dom bästa..

var på klassfest

började på nya skolan & fick new friends.. ;)

september:
jag&noemi hade fyllt år så vi firade m girlsen

sen chillade jag mest..

oktober:
var på balders

nötade mina serier, såklart..

november:
var i malmö

flyttade från lönsboda till kristianstad

december:
bowlade med klassen & 3:orna

fick jullov

fick en till lillebror


firade julafton

tog inga bilder på nyår.. bara 2 oseriösa mobilbilder så bjuder på dem heh

blev dock mest massa tråkiga bilder & en mening om månaden men alltid något.. höh, orkar inte skriva mycket mer än så ;)
......................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0