♥ du eller ingen

ÄLSKAR VÄDRET! gick upp lite i 5 imorse, vart dödstrött! men gjorde iaf vid mig och tittade på ett gammalt the lying game avsnitt! sen tog jag bussen till kristianstad 5 i halv 7! sen åkte jag till österräng där den 'föreläsningen' var, sjukt kass! men ändå rätt roligt, gjorde typ inget, haha.. slutade därifrån 12 & då skulle hanna,ellie&noemi äta där & jag vart tvungen att åka in till stan så jag tog bussen själv in till stan, sååå gick jag såklart vilse & hittade inte vart jag skulle hoppa på, så fick ringa tova så hon hjälpte mig! :) sen gick jag och mötte upp tova i stan så åkte vi med  tovas mormor hem! :) nu är jag hemma, har precis varit ute i det goa vädret!  dock har jag lyckats bli förkyld & få cp ont i halsen, tror det är efter att jag och julia stod ute igår i 15 åår och skulle skrämma amilia men sen kom hon från ett annat håll så det sket sig haha.. ahja nu ska jag äta något! pusssss ♥♥♥
bjuder på bilderna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0